Subject: Tallinna Ringkonnakohtu lahendile nr 3-05-07
From: Olga Šumailova <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 24 Sep 2024 09:14:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördusime Andmekaitse Inspektsiooni poole, et saada hinnang, kas on
olemas seaduslik alus võimaldada vandeadvokaadil ligipääsu
juurdepääsupiiranguga dokumentidele. Oleme saanud vastuse (20.09.2024 nr
2.3-8/24/2227-2), mille koostas Andres Kudrjavtsev. Vastuses viidatakse
Tallinna Ringkonnakohtu lahendile nr 3-05-07. Kahjuks ei ole õnnestunud
seda lahendit leida. Palume abi, et saaksite jagada linki vastava
lahendiga tutvumiseks.

Lugupidamisega

Olga Šumailova

Infoturbe ja andmekaitse peaspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

tel. 5304 7358

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.